• کتاب بزرگ کارنامه قرن

    افتخار به ایران، امید به آینده
  • پیش به سوی هوشمندی و ارتقای سطح دانش

  • دانش و هوشمندی

  • سبقت برای دانایی

  • برای درخشیدن و پیشرو بودن

  • سبک زندگی سبک مدیریت

  • نشان های افتخاری که آفریدیم

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

بنیانگذار و موسس

اسماعیل شجاع متولد دی ماه1345 ، کارشناس ارشد بازرگانی ، مشاور و مدرس آزاد مباحث مدیریت، بازاریابی و برند بنیانگذار مرکز آموزشهای عالی و مشاوره دانایی است.
در زمینه مهندسی صنایع، ریاضی کاربردی، تکنسین اتاق عمل و مدیریت بازاریابی و کارشناسی ارشد بازرگانی بین الملل تحصیلات دانشگاهی دارد.و ی ارتباط کاری با صنایع متعدد از جمله نفت و گاز، صنایع غذایی، لوازم خانگی، کیف و کفش ، پوشاک،اتوماسیون و همکاری با تشکل های مدیریتی در اصناف و صنایع مختلف را در کارنامه خود ثبت کرده است.

خلق محتوا و مفاهیم جدید و راهکاریابی در شرایط بحرانی، توسعه فروش و بهبود مدیریت کسب وکار و رویداد سازی، مدیریت رسانه و نشر ، از مهمترین توانایی های اوست.وی دارای تئوری های جدیدمدیریتی درکلاس جهانی و طراح دوره های PBLWدر ایران و جهان است . او تئوریهای ویژه ای در زمینه اقتصاد، بانک، ارز و پول، جمعیت، اقلیم و... دارد.
در کارنامه مشاوره و همکاری وی نام بنگاه های اقتصادی و برندهای معتبر و اسامی بزرگان کسب وکار میدرخشد.
تجربه انتشار ده ها نشریه ، بنیانگذاری و برگزاری رویداد های علمی ، اقتصادی و تجاری متعدد و بیش از 15 سال همکاری با تشکل های مطرح صنعتی و صنفی از دیگر زمینه های سابقه مدیریتی و کاری اسماعیل شجاع است .وی ریاست دوره ای کنفرانس مدیریت برتر را تا کنون عهده داراست.
در سابقه مطبوعاتی و انتشاراتی وی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

   

  همپیمان سازی انسانها برای حرکت به سوی تعالی علمی در مدیریت سازمانها در راستای توسعه انسان هوشمند برای او یک اصل مهم است.
وی مشتاق شکل گیری بنیادها و انجمن های های علمی فنی اقتصادی برای رونق کسب و کار های مردم این سرزمین است. و میکوشد در حوزه نظام آموزش عالی ابتکارهای جدیدی برای توسعه منابع انسانی هوشمند داشته باشد. وی معتقد است رهبران آینده کسب و کار و رهبران سیاسی بایدبا آموزش های هدفمند طی یک دوره 10 ساله در یک نظام علمی مدیریتی تربیت شوند.


اسماعیل شجاع: آرامش و آسایش را ارمغان مدیریت صحیح میداند.وی معتقد است مدیریت نیازمند اقتدار است و اقتدار یعنی توجه به ارزش ها و پایبندی به اخلاق.عدم درک صحیح از اقتدار موجب می شود ارزش ها و فرصت ها را قربانی یک کلام بودن کنیم.

اسماعیل شجاع ماموریت خود را ترویج دانش مدیریت و توسعه منابع انسانی هوشمند میداند.اور ا می توانیم بطور خلاصه اینگونه معرفی کنیم:
مشاور عالی مدیران صنایع و صاحبان برند
متخصص و خالق مفاهیم جدید مدیریت و بازاریابی
تئورسین مباحث رهبری، اقتدار ،پول و اقتصاد
طراح دوره های پروفسوری رهبری عالی کسب و کار برای اولین بار در جهان PBLW

مدیرعامل شرکت آفتاب پیشرفت صنعت
صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه بین المللی بازاریابی راهبردی
موسس و مدرس مرکز آموزش های عالی و مشاوره دانایی
موسس و سرپرست مرکز مطالعات صادرات
بنیانگذار و ریاست دوره ای کنفرانس مدیریت برتر

طراح و برگزار کننده کنفرانس های علمی از جمله :E FOR E کنفرانس اخلاق در مدیریت و...... 

 

آشنایی با مرکز آموزش های حرفه ای و مشاوره ی دانایی

دانایی، مرکزی برای آموزش علوم مدیریت کسب و کار به سبک اسماعیل شجاع است. در این مرکز سعی بر آن است تا با آموزش، مشاوره و مربی گری تخصصی صنعت مبلمان و چوب راهکارهایی نو، برای رشدکسب و کارها، جهت ارتقای سازمان ها در زمینه مدیریت استراتژیک، بازاریابی وفروش، صادرات، تجارت الکترونیک. مدیریت منابع انسانی، برند سازی، تبلیغات اصول قراردادها و مذاکرات تجاری، حقوق بازرگانی داخلی و بین الملل و ... ارائه نمود. توسعه دانش مدیریت موثر و کارآمد در میان کارآفرینان، مدیران صنایع برند و صاحبان آن و مدیریت کسب وکارهای کوچک و ...یکی از مهمترین اهداف آموزشی ومشاوره ای این مرکز در میان واحدهای صنعتی و تولیدی بصورت تخصصی ویژه است.

بررسی ها نشان میدهد که داشته هایی چون استعداد، پشتکار، خلاقیت فردی و تخصص فنی و حرفه ای در هر کسب و کاری ازعوامل پیشبرنده ی واحد و یا بنگاه کارآفرینی بوده است. بیشتر کارآفرینان به جایی میرسند که دیگربرای برداشتن گامهای اساسی توسعه پایدارو ثروت آفرینی، نیازبه مدیریت دانش محور دارند. دانشی که در رشته های مدیریتی از جمله  DBA و MBA می توانند به دست آورند. با توجه به اینکه داشتن مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری پیش نیاز آموزش علوم مدیریتی مانند DBA و MBA میباشد، لذا بسیاری از مدیران بدلیل نداشتن مدرک DBAوMBA مانند  تحصیلی از فراگیری ورسیدن به این درجه های علمی محروم می مانند.

در این راستا بنیانگذار مرکز دانایی سبکی را برای  آموزش این علوم مدیریتی ابداع کرده است که  برای فراگیری آن نیازی به هیچ مدرک  آکادمیک نیست و کارآفرینان و مدیران می توانند با روشهای این مرکز استعدادوظرفیت فراگیری  این علم پیچیده را بدست آورند.

درباره ما

گفتنی های زیادی در کارنامه خود داریم. از انتشار بیش از 20 نشریه و کتاب جامع و برگزاری بیش از 10 کنفرانس و نمایشگاه در حوزه های مدیریتی، اقتصادی، بازاریابی، اتوماسیون، نفت و گاز و پتروشیمی، صنعت غذا، کیف و کفش، ساختمان وبسیاری از فعالیتهای دیگر که پیشتر آرزو بود و بعدها اهداف تحقق یافته ای که ما را توانمند ساخت تا در مدیریت پروژه های گروهی سربلند باشیم. در صفحه اصلی منوی درباره ما بیشتر خواهید خواند.


تماس با ما

تهران، الهیه، خیابان استانبول، خیابان هدیه، کوچه شهید لطیفی، پلاک17 ، زنگ یک

 تلفن:22393531  -  22391840   تلفکس: 22219591    info@danaeeacademy.ir  

شنبه تا پنجشنبه ساعت هشت الی پنج بعد از ظهر

همراه :09101985227 برای ساعات غیر اداری(oncall)


تماس با بخش پشتیبانی